Papatya8698 Arkadaşlar 14 haftalık hamileyim Bebeğin cinsiyetini henüz bilmiyorum ben sürekli rüyamda erkek bebek görüyorum aranızda var mı ruyasinda beğeni gören
bihterziyagil_ Papatya8698 ben kız görmüştüm adını falan koyuyordum hatta 😂😂😂 çok istiyordum kız olmasını bilinç altıma işlediği için görmüşüm erkek oldu ❤️😂😂😂😂🤦♀️ belki de sizde tersi olur
bihterziyagil_ Papatya8698 he valla ya rabbim herkesin kalbine gönlüne göre versin inşallah hayırlı evlat nasip etsin 🤲🏻🌸
Papatya8698 Ask-bebegim Öyle görüyorum sadece kucağıma felan almıyorum pusete başka birinin kucağında
Melisamuhammed_2007 Ben 3 kez rüyamda erkek bebek gördüm hatta biri ikizdi 😅 cinsiyeti ogrendik oğlumuz olacak inşallah 🤍
Myasminn Papatya8698 oğluma hamileliğimi öğrenmeden önce erkek bebek gördüm rüyamda, oğlum oldu. Şimdi de hamileliğimi öğrenmeden önce iki kez kız bebek görmüştüm rüyamda inşallah kızım olacak ☺️
Boncukk123 Papatya8698 hayır olsun canım bende hep erkek görüyorum erkek mi istersiniz derseniz saglıklı hayırlı olsun da
Nesli46 Papatya8698 ben hamile oldugumu da rüyamda görmüştüm ilk kızımda kız olduğunu da rüyamda gördüm pembe giysili bebek görmüştüm ve kızım oldu sağlıklı olsunlar yeter
Tubayo Papatya8698 evet ben rüyamda erkek bebek gördüm birkaç kez hatta yakın arkadaşım daha hamile olduğumu bilmiyordu beni aradı hamilesin sen rüya gördüm erkek bebeğin olacak dedi. Kızım var şuan :)