Halin Kızlar 11 haftalık gebeyim. Ne zaman yemek yesem ağzımda kötü tat bırakıyor. Genel olarak ağzımda tatsızlık var. Gebelikte böyle bir şey yaşadınız mı?
Aybarssmom_ 28 haftadayım hâlâ öyle 🥲 özellikle sabahları kahvaltıdan sonra dişlerimi fırçalamazsam midem bulanıyor diğer öğünlerde o kadar kötü olmuyor da