Kızlar ikizlerim var, sma mama kullanıyorum severekte içiyorlar. Şimdi sütte içseler fazlasını atıyorlar kusarak biliyorum. Mamada veriyorum onunda fazlasını atıyorlar. Ama böyle lak diye kusma değil sızıyor gibi bazende bir avuc içi kadar olabiliyor. beslendikten 10 15 dk snra oluyor. Bazen mama iyi gelmiyor mu kusuyorlar flan diyorum değiştirsem mi diye düşünüyorum sonra süt verincede öyle oluyor diyorum.. bu normal değil mi yani mama kötü gelmiyor değiştirmeme gerek yok