BeyzaMerveAydmr Cumartesi günü kanamam olmuştu acile gittim ultrasonla baktı enfeksiyon var dedi tek dozluk bir ilaç verdi ayrıca progestan vardı 3 gündür kullanıyorum ama hafif hafif kanamam devam ediyor sizce normal mi tekrar gitmeli miyim