Burcu__0506 canım ben henüz doktora gitmedim sağlık ocağında sadece tahlil veriyorum biraz takip edip yükseldikten sonra doktora gideceğim inşallah , zaten şuan çok küçük kesede görülmez kalp atışı da duyulmaz sadece kan tahlili için kadın doğuma gitmek istemedim. Sağlık ocaklarında gebeler için bakılması gereken değerlere de bakıyorlar