hunilimom kubraayman sadece hemogram ve kan grubuna bakar geri kalan için yine hastaneye gitmen gerek
kubraayman hunilimom doğuma giricem 10 gün sonraa bunları istedi doktor sağlık ocağı yapıyor mu dedim hastane yapıyor demekki…
sarikedi12 Ot yapılmıyor sen direk en iysi dahiliye de ver kanlarını yoksa benim gibi iki kez vermek zorunda kalma hatta ,3 kez verdim pıhtılaşma testi yapılırken damarimdan kanı cekemedi doktor tekrar test istedi 3 kez eziyet yaşadım