Düşük yaptım yine ama bütün testler temiz gen testi ben ve eşimin hiçbir problemi yok az kan pıhtlaşması çıktı ben ama düşükle sonlanıyor gebeliğim yani bu durumu yaşayan var mı oksapar igne kullan dedi buradaki arkadaşlar ama her doktor yazmıyor ne zmn vurmalıyım iğneyi böyle olup iğneyi vurduktan sonra bebeğini kucağına alan var mı çok kötüyüm tüp bebek yapim diyorum ama normal gebe kalabiliyorum üzülüyorum öyle de 77 kiloya çıktım ilaçlardan artık tükendim 21 yaşındayım 2 yıl olacak evleneli eşimin ailesi çok istiyor haklılarda evin tek oğlu ve aşiretler 😞