ilaydakaya-21 Kızlar merhaba bacağım 2 gündür kaşınıyordu aşırı derece de bacagim bu şekil oldu bazı bolgelerim de de kaşıntı var ama bacağım bu sekl oldu sizce neyden sizde de varmi
Flankes ilaydakaya-21 aynı sıkıntı komşumda da vardı ama doktora gitmeden geçti nedenini o da bilmiyor
Milkamilka Kaç haftalık hamilesiniz. Benimde ayaklarımda vardı kaşıntı şimdi ellerim kollarım kaşınmaya başladı özellikle gece daha çok artıyor sanki her yerim yara bere içinde kaldı 😭
Esradenizz1 Milkamilka bende27 haftalık gebeyim karnım göğsüm kaşınıyor bebek gelistigi.icin çok normalmiş doktor dedi