Nurem20 Kızlar bu ay çok karışık hallerdeyim testime bir bakar mısınız adete 3 gün var ilk yaptığımda çok hafif bir siliklik rengini koyulttum
Zulbiye Nurem20 Rabbım gönlüne göre versin canım benim 😘 ama sen yinede kan ver acile git ne olur ne olmaz Rabbım büyük
8143 Nurem20 erken gebelik testi yap canm ama artimed alma.bence var hem kan testide verin inşallah tüp bebeğe gerek kalmaz 🥰😘
Hndndemirbas Nurem20 bende öyle olmuştum bu ay yumurtan zayıf 2 ay deneyin sonra tedavi yöntemlerini konuşuruz demişti doktor adetin 3 gün geçikti betam 17 çıktı :) inşallah sizinde pozitiftir
Nurem20 8143 canım bu bir gebenin günlüğü testi erken aldım da sabah yapayım dedim biraz daha net çıkar belki
8143 Nurem20 aynrn canm sabah yap biliyorum bir gebenn günlüğünü testi yaniltmiyo ilk idrarla tekrar yap
[silindi] Nurem20 ben olsaydım simdi yapmıştım 😂 Çıkar zaten varsa adetine az kalmış Yapın testi biraya atin baklm