Melike9000 Kızlar son 1 aydır en başta 3 günde bir içiyordum bi iki haftadır da nerdeyse hergün bi iki tane içiyorum tekrar alışmaya başladım sizde içiyormusunuz
Bebisbg34 Melike9000 bende iki hafta oncesine kadar içiyordum ama yavas yavas kestim 19 haftalıgım denersen başarirsin biraz daha gayret 😍🤲🏻👏🏻
Evrem990 Melike9000 38 haftadayim ciddi anlamda çok severim sigarayi yani bagimlılıktan ziyade gerckten içmeyi çok seviyorum içmedigim zaman arıyorum zor duruyorum bugune kadar 2 paket içtım tam toplam 3.paketi aldim ama açmadim daha🤣🤣dogumdan snra diye düşunuyorum
Dilankml Melike9000 bu konuda çok post açıldı ben hamileyken bende çok sormuştum ve çok içen insanlar karşılaştım hiç sorunlu bebekleri olanla denk gelmedim hamileliğimde malesef bırakamadım günde 1 paket içiyodum pişmanlık duyuyodum fakat öyle illet birşey ki ben bırakamadım şuan emziriyorum ve yine içiyorum malesef çocuğumda gayet sağlıklı doğdu bi problem yaşamadık şuan 3 aylık
KuzeyinAnnesi10 Melike9000 bana kalsa hiç doğru bisey değil hayatım boyunca hiç içmedim ama annem hiç bırakmamış hamileliği boyunca hiç birimizde sıkıntı yok çok şükür çevremde hamileyken içen çok kişi gördüm ama bence riske atılmaya gerek yok ben yanımda bile içtirmiyorum şuan da
1122esraesila Bende aynı durumdayım 31 haftalığım öncesinde 2 3 günde 2 3 tane içerdim şimdi 2 günde bir günlük ya da bir iki tane içiyorum 😭
Melike9000 Bebisbg34 ben zaten 22 .haftaya kadar hiç içmedim ama son 2 aydır toplamda günde bir iki günde bir içmeye yeni yeni başladım 😕 evde bulundurmuyorum ama birinden bulunca içiyorum azaltacağım inşallah
EdaninBebegi Bende içiyordum sonra bebeğin kalp atışını yavaş olduğunu söyledi doktor ve anında bıraktım. Birdaha asla içmedim. İnsan başına kötü bir durum gelmeden akıllanmıyor maalesef ama size tavsiyem başınıza bir şey gelmesin diye önlem almak lazım..
MelisaaZ EdaninBebegi katılıyorum size insan başına birşey gelmeden akıllanmıyor bende içiyordum ilk aylarımda bebeğimin eşi bir gece aşagı gelmiş aşırı kanama yaşadım düsük yaptım sandım çok koktum içmeye devam edersen bebekten bile ayrılabilir eşi dediler o korkuyla bıraktım içmedim daha da 37 haftalık olduk çok şükür 🥹
Aytlkya Ben tiryakisiydim nasıl oldu anlamadım midebulantı ve kusmalarım çok olunca bi an da tiksindim ve daha hiç içmedim ve eşim içince kokusu bile mahvediyor bazen bunu nasıl içmişim diyorum
birLinaannesi Aytlkya al benden de o kadar benimde aynısı oldu. Bulantılarım yüzünden tiksinti başladı 🥵
iremebrar-24 Haddime değil tabiki ama bebeğinizin sağlığı için içmelisiniz bir can taşıyorsunuz kuzenimde sigara içiyordu ve bebek doğduktan sonra hastanelerden çıkamadı solunum sıkıntısından , dolayı,🥺
Melike9000 Dilankml evet bende çok duydum dayanamıyorum şuan 28.haftadayım son 1 aydır böyle içiyorum vicdan azabıda duyuyorum ama.. benim gibi olan varmı diye merak ettim 😅😕
Nuraslanklc Melike9000 onu icecegine hiç içme yani güzelleme yapamaz kimse bu konuda bu postlar her açıldığında yazıyorum bunu burayada yazacağım ilk gebeliğimde öğrendiğim gibi bırakmıştım oğluşum yakında 4 yaşına girecek sonrasında hamile olduğumu öğrendim çevremde ben içtim hiç birşey olmadı diyenler dolu tabi sartladim.kendimi.kalp atışı duyana kadar içeceğim duyunca bırakacaktım güya o kalp atışını hiç duymadık 9. Haftada düşük yaptım sonra ikinci kez yine aynı şeyleri yaşadım ve bunu sigaraya bağladım su an 4. Gebeliğim ve öğrendiğim de bıraktım 19 haftalık olduk bugün çok şükür yine bir sorun yok yani hiç birşey bebeğinizden daha önemli değil şimdi sorun yaşamamış olmanız yasamayacaginiz anlamına gelmiyor etrafımda gebelikte sigara içen gördüğüm çoğu kişinin bebekleri ya çok zayıf doğdu yada solunum sıkıntısıyla doğdu yeni doğmuş bebeğin hırıltılı nefes alıp vermesi ne kadar normal ve neye bağlanabilir sizce? Kafayı yiyecek duruma da gelseniz bebeğinizin ne kadar önemli ve değerli olduğunu unutmayın. Umarım bırakırsınız
Raya995 Nuraslanklc Teşekkür ederim bu yorumunuz için. Sanırım sizin yazdiklarinizdan sonra birakmak benim için daha kolay olur. Mutlu ve sağlıklı doğum dilerim🤲🏻
MerveUmutAsel Ben içiyorum 30 haftalığım çok şükür bebeğimde bir sıkıntı yok ama ben çok vicdan azabı çekiyorum sanki bebekte inat gibi hep içtiriyor bana ilk kızımda ağzıma bile sürmedim ama 2. Kızımda çok farklı bir durum yaşıyorum engel olamıyorum tatda vermiyor aslında ama niyede can istiyor önüne geçemiyorum bir iki bir iki derken neredeyse yarım pakete çıktım inanın ağlamak istiyorum her içtiğimde yüreğim sızlıyor ama bırakamıyorum napıcam bende şaştım çok korkuyorum bebeğimde bir sorun olucak diye
esraelaaaa87 MerveUmutAsel ama bukadar kendini kötü hissedip üzülüyosan daha zarar ozaman içme daha iyi sma içiyosanda üzülme Allah büyüktür bir sorun olsa çıkardı detaylıda ultrasonda tahlilde vs
Bebisbg34 MerveUmutAsel bendee öylee cok vicdan azabı cektim ki sonunda başardım ha bıraktıl ha bırakıcam diye 18 e gelince anca bırakabıldım😒 ictigim herzaman pismanlık dıyuyordum bir bir içtim sonra yarm yarm sonra eşimden bi duman aldım ondan sonrada dedm hiç içmemek daha iyi direnirseniz başarirsiniz ama olmuyorsada allahım herşeyin en iyisini bilir 🤲🏻
Melike9000 MerveUmutAsel bende bıraksalar çok içerim ama bunu evde paket bulundurmayarak aşıyorum günde 1-2 tane eşimden veya eve gelen arkadaşımdan alıyorum evde bulundurmak gerçekten içiriyor
Aycan1 Melike9000 vala içiyorum günde nerdeyse 1 paket bitiriyorum yapcak bişey yok 3. Cocugum sağlıklılar çok şükür 🤲