kucukbasay2023 canım tedirgin olma sakin ol öncelikle ben geçen hafta doğum yaptım 37+6 da çok hafif bel ve karın ağrım vardı sonra lekelenme şeklinde hafif hafif kanamalarım vardı doktora gittiğimde nst de sancı çıkmadı ve doktor muayene ettiğinde açılmam yoktu ve rahim ağzın bile incelmemiş dedi öğlene kadar beklememi istedi tekrardan nst’ye bağladı yine sancı çıkmadı eve geldim akşam 8-9 gibi bel ağrım daha da artmaya başladı bir anda suyum geldi sakin bir şekilde duşumu alıp hastaneye gittim gittiğimde hem kanamam devam ediyordu hemde açılmam olmuşu o yüzden sakin olman senin için en iyisi sancın varsa düzenli mi onu kontrol et doktor banada nişan gelmiş zaten doğum yakın hazırlıklı olun demişti 😌