Nazlyavu bence doğal uollarla olma sürenizi geçtiyseniz boşuna zaman kaybetmeyin. Tedavi olarak deneyin. Benim de düşüktü amh. Tüp bebek tedavisi gördüm. Olmadı 2. Tedavi sürecindeyken kendliğinden oldu. Ama kullandıgım ilaçların etkisinin olduğunu düşünüyorum. 2 bucuk sene bosuna zaman kaybı yaşadığım da cabası. Yani kısacasıı bu işlerde zaman değerli.. doktorla görüşün burda mucizeleri okuyup heveslenmel yerine gerekli ilaç tedavilerine bakın
Ayrıca eşinizin durumuna da baktırmanız gerek