Seval0sevall Eşim ztn hastaydı şimdi kendimi halsiz ve grip olmuşum kızlar reglım 4 gündür bitmiş aferin ilaç aldım bir problem olur mu sizce
Seval0sevall bdenerigokce valla canım şuan birşey yok diye aldım ama daha almayı düşünmüyorum çok kötüydüm sol kasıgım ağrıyor akıntım yok yumurtlama olmamış daha
bdenerigokce Seval0sevall aferin bana iyi gelmiyor gelse alsam neyse ama sana iyi geliyorsa yumurtlama da olmadıysa bişi olmaz o zaman
Seval0sevall bdenerigokce burum böyle sızlar ya agrır öyle ses de gitmiş doktora gitmicem ama gebelik düşünmüyorum
Seval0sevall bdenerigokce soğuk algınlığını ateş genzim hala yanıyor dün igne yaptılar ve ilaç yazdılar
bdenerigokce Seval0sevall olsun rahat kafa ile yapılmalı zaten bence, biraz dinlenin beraber film izleyin vakit geçirin özleyin 🥰