Arkadaşlar merhaba,son bir belki iki haftadır idrar rengim hafif yeşilimsi gibi veya öyle bir akıntı mı var anlamadım mantar gibi topak topak parçalar yok sadece akıntı şeklinde ve iki bacağım da içeriden pişik oldu yapış yapış bir his her gün duş alıyorum ama yine de rahatsız ediyor. Tecrübe olan varsa yardımcı olabilir mi lütfen? Bu arada 22 haftalık hamileyim belki konuyla ilgisi vardır.