Ben bu hamileliğimde kullanamdim haftam geçtiği için kullanmana gerek yok demisti doktor kullanmadigima çok pişman oldum çünkü çocuğun tutunması zor oldu hamileligim kanamayla geçti ilk üç ay önceki hamileliğimde içmiştim hiç böyle zorlanmamistim progestan da kanama yapabiliyor mu