mervemurat16 Zehra-15 doktorunuz yazdıysa kullanmaya başlayın planlı gebelikte bile 3 ay önceden başlatıyorlar
Dnmzzeda Zehra-15 Evet canım ben 4.haftadan itibaren kullanmaya başladım ve 3.ay bitişinde bıraktım folbiotic kullandım ☺️
Sehseh Kullan canm zaten doktor yazmiyo eczaneden aliyosun reçete Karsilamiyo pek kullanmiyosun zaten bir iki aya bırakıp vitamine başlanıyor
Hagul03 @Zehra-15 Ben 3Haftalıkken Başladım.Muayne olduğunda Doktor Yazıyor Zaten Kullanmaya Başlarsın🤗Saglıkla Kucagına Al İnsallah
birhamilelikgunlugu Bana dr ilk gittiğimde ı mom verdi doğuma kadar kullanıcam onu başka takviye ilaç almıyorum yani vermedi, şimdi ise kan ilacına başladık flomat mı neydi ismi iyi durumda kanın ama düşer dedi o yüzden 🌺