Aslidemir2334 kız niye belirti arıyorsunuz kendinizde 😁 belirtisizlik daha güzel valla tadını çıkarın. İlk haftalardan beri cekiyorum 32. Haftaya geldim iyice dellendim. İlerleyen zamanlarda yeterince ugrasacaksiniz zaten bırakın bu haftalariniz rahat geçsin kafaniza da takmayın uc gun hasta olursun iki gun hicbi şeyin yok gibi olur hamilelik değişik gerçekten. Allah bana ve benim gibi zor gecirenlere sabır versin 😁