gulciiinmomm Arkadaşlar Aranızda Samsun da yaşayan varmı ? Önereceğiniz herhangi bir özel hastanede doktor varmı ?
Minikperi gulciiinmomm Ben Samsunluyum ama orda yaşamıyorum. Sık sık gittiğim için kontrollerimde Liv hospital Gamze Keleş’e gidiyorum. Hem gebelikte gittim hem gebe değilken. O kadar tatlı birisi ki. Bakabilirsiniz 🌸
Blok gulciiinmomm liv hospital de gamze hanıma gidiyorum ve çokkk tatlııı kibar bi insan kesinlikle tavsiye ederim❤️
Destan-11 gulciiinmomm Medical park Naziye Gürkan Sabah tavsiye ederim bende ona gidiyorum. Biz 9. Haftada anlaştık doğum paketi diye 38 bine genel herşey içinde epidural hariç demiştiler.
Ayyseek gulciiinmomm medical park pervin karlı çok iyi doktor ama biraz pahalı 🥲 gidemiyorum o yüzden yoksa çok iyi bi doktor
zeyno5542 gulciiinmomm liv hospital da seher sarı kayalarlı süper bir doktor kesinlikle tavsiye ederim.
gulciiinmomm Blok muane ücreti ne kadar peki ? Ben cinsiyet öğrenmek için gidicem inşallah birde doğum için istiyorum
Blok gulciiinmomm ödemeler sağlık sigortası yada anlaşmalı kuruma göre değişiyor ben sgk olarak göründüm 1100 ödedim
Blok gulciiinmomm doğumda sanırım 15 ila 20 arasıydı emin değilim ocaktan sonra zam gelicek demişlerdi.
Burcu__0506 Samsunda nereyi önerirsiniz bende gitmek istiyorum bide kaçıncı haftalarda gittiniz ? Ben şuan 4 haftalık hamileyim sizce ne zaman başlayım özele
Mrvm005 Haftadayim basindan itibaren ozge pri mantar a gidiyorum. Buyuk anadolu merkez subesinde tavsiye ederim
Mrvm005 Nisanyagmurum en son sordugumda 18 bin olmuştu. Ben takibimi orda yaptirip sonra memleketimdeki devlette dogum yapcam normal zaten yine Allahtan bisey olmazsa. Ama ille de samsunda dogum baslar zorunlu kalirsam ozelde yaparim
Mrvm005 Nisanyagmurum evet liv ve medicalpark a gore iyidir medicana yi sormadim hiç. Bu 2 ay once falan zaman gelmis hali normalde 12 yada 14 du
Mrvm005 Nisanyagmurum himm ben zamaninda bilgi almistim ama yakin tarih diylrmistim yrni hamileyim dersen vermezler. Birde sehir disindan wriyorum amasyadan vs dersen verirler muhtemelen
Nisanyagmurum KaraVeAnnesi55 atasam için 22 bin dedi bugün gittiğim klinikteki sekreter klinik olunca ücret dahami çok oluyo acaba