Kizlar doktor benim betama hiç bakmadi galiba normal mi
Zeehraaaa kese göründü ise betanın önemi yok
Doktora niye gittiniz hamilelik şüphesiyle gittiyseniz bakar onun dışında niye baksın
cokbilmismom hamileyim 5 haftalıkken öğrendim şu an 13+2 deym
sehrengiz_8 görünmüştü evet
Zeehraaaa beta kese görününceye kadar önemli sonrası için değil
sehrengiz_8 teşekkür ederim bilgi cnm💜