Mahpeykereda19 Kizlar merhaba benim ismim Mahpeyker eda eşimle isim tartismasi yaşıyoruz sürekli ben Mihrimah Ece koyalim diyorum ama o masal olsun diyor sizce hangisi daha güzel ☺️💖
Minikperi Mahpeykereda19 Mihrimah isminin söylenmesi zor ya ben çocuğuma koymazdım. Gerçi Ece derler daha çok muhtemelen. Ard arda söylenmeyen isimler çocuğu zorluyo bence. Gerçi sizin adınız da Mahpeyker miş o yüzden daha iyi bilirsiniz ☺️
bihterziyagil_ Mahpeykereda19 Sade masal da güzel masal Ece De güzel 👍❤️ sağlıkla alın kucağınıza inşallh
Kbrnrmrt Mahpeykereda19 Ben tv de isim analizi yapan birinden dinlemiştim. Normalde gerçek olmayan olağanüstü uydurma hikayeler olduğu için koymayın demişti. Enerjisinden dolayı gibi gibi anlatmıştı. İlgimi çeken bi isim olmadığı için araştırmadım bakmadım fazla. Siz iyice araştırın isterseniz.