Kizlar bebek istiyoruz ve takviye kullanıyoruz. 2 gün önce gece erken gebelik testi yaptım sürekli yapıyodum zaten tek çizgi görüp beklemeden attım az önce çöpü bosaltacaktim bi baktık silik ikinci çizgi çıkmış var test beklediğinden mi böyle yoksa yapsam mı 1 tane daha başına böyle biseu gelip sonradan hamilelik öğrenen var mı