Zeynepacaryagz_ hamılelıgımın basından berı sabah aksam duphaston kullandım hala kullanıyorum. 28+1 iz bugun 🧿. Gecmısıme bakarak yazdı doktorum. Bır kımyasal bır dusugum vardı oncesınde. O yuzden beta 30 kenden berı duphaston kullanıyorum. Ayrıca uc gunde bır tane ecoprin kan sulandırıcı kullanıyorum. 34. Haftada kesecek onu. Ama sız doktorunuza danısın lütfen.