Merhaba hanımlar takviye kullanıyoruz eşimle eşimde sperm dna hasarı çıktı son ayımız 3 ay kullanmamızı söyledi doktorumuz olmasa tüp bebek yapalım dedi sperm dna hasarı olup tüp bebek yaptıran varmı sperm dna hasarı olup normal yolla hamile kalanlar varmı acaba