Çok şükür 6 sene sonra tüp bebek ile hamile kalıp 39+6 da kızımı kucağımıza aldık . Kontrol diye gittiğim hastaneden eve hiç gelemeden sezeryan olup geldim .
Normalde çam sakura şehir Hastanesi’nde takipliydim 39+3 de gittiğimde doktor acil sezeryan olman gerek acile git seni ameliyata alsınlar dedi bende gittim ama acildekiler bana daha günüm olduğunu ve 1 hafta sonra gelmemi gelince acildeki doktorun bakabilecegini söyledi beni gönderdiler . Ben tekrar doktora çıktım doktor da bana riskin ne olduğunu söylemedi ama dedi ki 1 hafta uzun bı sure bebek riske girer yapabilecek bişey yok bol su iç deyip gönderdi . Baktım bebeğin hareketleri normal çok sıkıntı olacağını düşünmedim. Ben devlet takipliydim ama arada özele gittiğim doktorum vardı bi kaç gün içinde çocuğun hareketleri azaldı 39+6 da Perşembe günü ozeldeki doktoruma gittim çocuğun hareketleri az die kontrol amaçlı çünkü normal doğum bekliyoruz devlette öyleydi yani . Doktorum bebeğin suyunun bittiğini susuz kaldigini acil sezeryan olmam gerektigini söyledi hatta özelde yapmak istemiyosan direk çam sakuraya git orda bugün alsınlar bebeği dedi ama ben gitmeyi tercih etmedim ve doğumum orda gerçekleşti. Hemen eşime haber verdim eşyaları aldı geldi beni sezeryan ile doğuma aldılar korktuğum gibi geçmedi spinal oldum ameliyathane ekibi gayet neşeli iyilerdi anestezi doktoru hep başımda bana neler yapılacağını tek tek anlattı herşeyi hissetceksin dokunmalari ama acı olmuycak dedi vede öyle oldu hiç acı hissetmedim . Eşimide doğumda yanıma aldilar bebegun ilk çıkışında beraber görelim die çok şükür bebeğimize kavuştuk. Ameliyat sonrası da belden aşağısı 2-3 saat uyuşuk oluyo zaten sonda takılıydı sonradan ağrı hissetmeye başladım ama dayanilmiycak gibi değildi. Ayağa kalkcam zamanıda sondayi çıkardılar sadece ufak bi yanma oldu saniyelik geçti ayağa kalkarken bı kaç sefer kalkışta yardımla kalktım ama daha sonrasında kendim kalktım bir gün sonrası da eve çıkardılar biraz uzun oldu ama çok şükür kızımla sağlıklı bir sekilde kavuştuk rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🌼🌼