Nrcn92 ben geçen ay rutin kan testi verdim orda çok az yüksek çıkmıştı öyle olunca bu sabah kan verdim fakat doktora geçen ay yüksek çıktığını söylemedim sonuçları almaya gittiğimde söyledim doktorda testi verdin artık bir dahaki ay gel dedi bende araştırırken kaşıntı en belirgin belirtisiymiş bu enzimin yükselmesinin ondan tedirgin oldum açıkçası