SonsuzMaviiii Kizlaaar, merhaba. Yarın detaylı ultrason için gideceğim inşallah. Bilmem gereken, yapmam gereken herhangi bir şey var mı önereceğiniz? Ya da doktora özellikle sormam gereken 😇
Muberra_cay93 SonsuzMaviiii yok aslında teknik şeyleri yani bebeğin sağlığı ve gelişimiyle ilgili her şeyi söylüyorlar. Ama ikili ve üçlü testi yaptırmadıysanız bunu belirtip ense kalınlığıyla vb.detaylı bilgi isteyebilirsiniz.
youaremom SonsuzMaviiii merhaba, bebeğinizin ultrason sırasında uyanık ve hareket halinde olması gerekiyor eğer bebiş uyuyorsa sizi çıkartıp bi şeyler ye öyle gel diyorlar ve en az 45 dk beklemeniz gerekiyor tekrar gitmek için. o yüzden girmeden 5-10 dk önce mutlaka çikolata yiyin vişne suyu için. öncesinde de 1 fincan türk kahvesi için mutlaka. hemen hareketlenecektir inşallah 🙏🏻