Neserkan Çok korkuyorum 3. Normal Doğum olacak ve ben başıma nelerin geleceğini biliyorum hiç gelecek gibi değil hiç sancım Yok 🥴
Mhmtmdh Neserkan aayyy benimde Cumartesi gunu 40. Haftam doluyor. En azından sen neyle karsılasacagını bılıyorsun. Benım hıcbır bılgım yok😂
Minikdunyam Neserkan 3. Olmuş maşallah 🧿 bence artık havada karada doğururum demen lazım 😁 zor mu senin doğumların ?
Neserkan İlki çok zor oldu 2. Çok rahat oldu ikisi de kızdı şimdi erkek nasıl olur bilmiyorum birbirimize dua edelim 😣