Merhaba kızlar bisey sormak istiyorum ilk defa dün nst ye girdim 35 haftalık hamileyim 10 dk arayla iki nst çekildi ilkinde bebeğin kalp atışları çok yüksek çıktı çok hareketlendi nst sırasında sancı çıkmadı bende ikinci nst de normale döndü kalp atışları ama bende sancı çıktı bu sefer doktorum ciğer geliştirici iğne verdi korkuyorum bu şekilde olup 37 38 leri gören varmi bebeğin kilosu da 2500 gr