Blackatlas iki ismi olup ilerde tek kullanan var siz içinizden geçeni koyun sonuçta isim koymak anne babanın hakkı
Ha olurda zorlanırsa tek isimli kaydolur ve kullanır, bir sürü insan böyle yapıyor
Ben iki isim seviyorum iki isim koyuyorum iki isimle hitap ediyorum, kabul ederse eder etmezse tek isim kullanır napalim. Bu çocuğun hayatına dair çaresi çok basit ufacık bir detay… 🌸
Benim adım da iki isimli ama ben heryerde tek isim yazıyordum okula tek isimle kaydoluyordum hic sıkıntı olmadı şimdiye kadar ama iki ismimden memnunum ikisini de kullanıyorum şu an