Seguemka normal normal korkma benim arada hala oluyo 13haftaligim arkadaşıminda 15 de filan olmuştu rahim büyüyor sinirlere dokunuyor ondan ağrılar oluyor üzülme kanaman olursa endiselen sadece benim doktor öle demişti kanama Haric hiç biseyden korkma dedi