tambirleydi Merhaba istanbulda bezmi alem dragosta doğum yapan varmı? Münihe yücel cok övülmüş de doğum fiyatı nedir acaba bilen varmı?
1ciftyesilgoz tambirleydi onu tanımıyorum Bezmialem Dragos’un en sevilen doktoru Kenan karaca 😂 ben onda doğum yapacağım 1 kasımda, şuan 16 bin doğum ücreti.
Yenianne17 1ciftyesilgoz bende Kenan bey e gidiyorum ve geçen ayın 4unde gittiğimde 16ydı ve doğumun aralıkta
Tinii_minii_mom Şaka gibi ya hastaneyi her aradığımda her şeye zam yapar hale geldiler 1 hafta arayla zam mı yapmışlar yine bezmialeme🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Tinii_minii_mom 1ciftyesilgoz şubata kadar 30 bini geçer belli😂 temmuzda 10 bin diye sorduk en son maşallah artmışta artmış
Tinii_minii_mom 1ciftyesilgoz kaç günden doğum için ödeme alıyorlar ben sordum şimdiden vereyim diye kabul etmediler
1ciftyesilgoz Etmezler tabi ederler mi😤 ben iki hafta kala günü netleştirdim ve işlemlere başladım . Bir ay öncesini kabul etmezler bence de
Tinii_minii_mom Yenianne17 bende kenan beye gidiyorum sürekli artıyor. Bugün kontrolüm vardı son anda ücreti ödüyorsunuz dedi şubatta doğumum 30 olcak galiba
Yenianne17 Tinii_minii_mom Allah yardımcımız olsun gerçekten doktorumuzda o kadar iyi ki vazgeçmekte olmuyor
Tinii_minii_mom Yenianne17 evett sezeryanı çok iyiymiş ya inşallah normal doğumuda iyidir o kdarr. Sizee şeker yüklemesi için ne söylediii yaptır dedi mi
Yenianne17 Tinii_minii_mom benim bebegin suyu sınırda şekerden dolayı olabilir dedi yaptırdık normal çıktı şekerim bu pazartesi tekrar gidicem bakalım nasıl su durumu vs ben İnternet’e araştırdım normal doğum da da iyi diyen bir çok kadın vardı yorumlarda baya sakinleştirdigi vs yazmışlar
Yenianne17 Tinii_minii_mom ilk doğumum sezeryandi başka bi hastanede ama orası kapanmış bu dogumu normal yapmak istiyorum açıkçası nasip