Edos bakalım ne dicekler belki mecburi sezeryan derler kendimizi düşündüğümüzden değil de işte bebeiğimize bişey olmasın öyle düşünmek bile kötü zaten astım hastalığı binevi panik atak gibi oluyor ya sakıncalı olabilir internetten çok bakmıştım ben , anne de kronik bir hastalık varsa da mecburi sezeryan oluyormuş