Annebebek012 benim de kasık ağrım oluyordu 12ye kadar. Hep yattım. Bak doktor haklı olabilir neden biliyor musun? Ben komşu ile tartıştım, kedilerin kaplarını çöpe atıyordu bunlar. Çok üzüldüm. Üç dört gün kasığım tutuldu resmen. Sonra lekelenme geldi. Progestan kullanıp hep istirahat ettim. Doktoru dinle sen dinlen istirahat et ve hicbirseye moral bozma