TubaDMR4 Evaygl ay sinir oluyorum böyle insanlara benim bebeğimi neremden çıkaracağım kimseyi ilgilendirmez manyaklar mı konuşma hakkı bile verme
Evaygl TubaDMR4 Sorma ya hayır ne fark edecek teknoloji gelişmiş etmiş sanıyolarki hala onların zamanında kaldı. Valla benim yakın zamanda doğum yapan arkadaşlarım hep sezeryan oldu çokta rahatlar. Yeter ki sağlıklı olsun tek duam o 😊
Evaygl Elifcanblt Yaa bilmiyorum normal ben de isterdim de bi an böyle sezeryan olayım zaten kilosu falan yerinde çok şükür beklemekte istemedim doktorda güzelce anlattı, çevremde yeni doğum yapmış arkadaşlarım var onlarda uğraşma dediler. Eşimede danıştım beklemeye gerek yok dedi sabırsız 😄 tek duam sağlıklı sıhatli hastaneden çıkmamız 😊
Elifcanblt Evaygl tabiki orası öyle sağlıkla alın kucağınıza ama normal doğuma engel hiçbir durumunuz yokmuş beklenedebilirmis istiyormussunuzda o yüzden demiştim. Sağlıkla kavuşun🌸😊
_tuuggcce_ Evaygl umarım olur, ben sabah doğum yapmıştım şükür ki akşamına olmuştu ahahah. Ve evet, depend muhakkak al bence. Çünkü orkid olursa sürekli değiştirmen gerekecek doldukça. Ve sezaryenlisin sürekli ayağa kalkmakta zorlanırsın
Belkisssi Benımde cuma sabahı 8 de😇 doktor banada sezeryan olmam gerek deıs cevremdekı herkes sankı sünyanın sonuymuş gıbı tepkı versı kendı aılem hariç o tarz yorumlar yuzundende bır sürü stres yaşadım insanın şu dönemde psikolojisıyle oynuyorlar resmen
Evaygl Belkisssi Ah kader arkadaşım 😄 Valla eşim ve kendi ailem destek olduğu için gerisi umrumda değil istedikleri kadar konuşsunlar söylensinler. Sonuçta bir canlı öyle de böyle de içimziden çıkıyor. Allah sağlık sıhat versin bize de bebişlerizede 🥰
kressida Evaygl Siz yarım anne oluyorsanız o da yarım babanne oluyor demek ki, hala böyle konuşan insanlar var mı gerçekten sinirlerim hopladı okuyunca, 70 yaşında benim babannem kurmaz şu cümleyi.
Yenianneperci35 Evaygl ay sağlıkla gelsin🙏🏻 Siz de bebeğinizde iyi olun yeter ki🙏🏻Şimdiden Rabbim yardımcınız olsun sağlıkla güzellikle kucağınıza alın🌸🙏🏻
Ervan Evaygl cnm doğum başladığında iner. Neden doktor acele ediyo. Bir sorun olmadıkça sezeryan girme derim
Nazalex Elifcanblt size tamamen katılıyorum. Bu gün 40 haftam doldu doktor on gün daha bekleyim dedi. Olmazsa suniyle başlatıcam o da olmazsa sezaryen dedi. Millet 38-39 da beklemekten sıkıldım diye aldırıyor bebeği. Sanki dalından elma koparıyorlar
Elifcanblt Nazalex bende 38 haftalığım normal istiyorum sonuna kadar da bekleyeceğim inşallah çünkü daha miladı bile doğmamış bebeklerin alınmasını mantıklı bulmuyorum doğru düzgün bir sebep bile yok . Tabi herkesin kendi tercihi 😊