Selam kızlar 2. Çocuğuma gebeyim 5+5 te kese göründü Şuan 7+3 üm perşembe doktora gidecem çok heyecanlıyım bebek görünecek mi ,kalp atışını duyacak mıyım diye düşünmekten kafayı yiyorum benim gibi olan var mııı? Sizler kaçıncı haftada bebeği gördünüz kese içinde yada kalp atışını duydunuz ? Vee nelere dikkat ediyorsunuz ilk aylarda ? Ben sigara içiyordum bıraktım ama koşturmalı bi hayat yaşıyorum bu aralar umarım kötü etkilemez koşturmalı derken sürekli bi işim çıkıyor dışarda ev işi akşam yemeği derken bitek akşamları dinleyebiliyorum ki ben oturmayı seven biri değilim. Onun dışında mide bulantıları yaşıyorum mide yanması ara ara özellikle sabah aç karna bi midem bulanıyor akşama doğru da illa midem bulanacak