Calbay0409 benim de 35+2 doğum pozisyonu almış ama kanala girmemis daha 3 haftadır baş geliş bekliyo yolu bulamadın herhalde diyom bazen çünkü nefes alamıyorum artık yemek yerken konuşurken otururken bile nefes nefese kalıyorum kanala girse biraz hafiflerdim en azından girsin diye bekliyorum sürekli aynaya bakıyorum karnım indi mi diye 🙈😄