Aysoshh ben 23 haftalık hamileyim. Geçen hafta doktoruma sorduğumda çok rahat bir şekilde bana boyayabilirsin dedi. Bende dip boya yaptım. Saçımın boyasız ve beyaz çıkmış hali beni daha çok strese sokup üzüyordu açıkçası o yüzden saç boyamak iyi geldi, mutluyum. Birde doğumdan önce boyarım diye düşünüyorum. Ben koleston kullandım.