adalinda-35 Kızlar hastaydım şimdide öksürüğüm basladı ne iyi gelir öksürüğe ne yaptıysam geçmedi çıldırcam ciğerlerim çıkacak sanki
buse_9397 adalinda-35 karabiberi ballı sıcak süt birebir canım. Birde boynuna sırtına ve ayak topuklarına vicks sür çorap giy. Gerçekten faydasını görürsün. Geçmiş olsunn
Mavi-koltuk Bende 38. Haftadayım ve öksürük aynı şekilde şekerde çıktı başlı bişeyde yiyemiyorum arkadaşın dediğini bende yapıcam