Kızlar bebeğim 40+3 bugün doktor gelişimi 1,5 hafta önde gidiyor dedi perşembe kontrole gel sancın vs olmazsa suni sancı ile alalım dedi. Bende suni sancıdsn açıkçası korkuyorum ne yapsam iyi gelir ne yapsam doğum başlar bilen varsa yazabilir mi lütfen kendimi hiç iyi hissetmiyorum