balciirem Kızlar 39+1 bugün Çatı muayenesine girdim doktor çatı çok dar pazartesiye kadar bekleyelim duruma göre bakarız dedi ama Çatı genişler mi ya da Çatı dar diyip normal doğum yapan var mı çok istiyordum normal olmasını biraz moralim bozuldu
Hemsirees55 balciirem bana hoca böyle giderse normal sonrası sezeryana döner dedi ben de riske atmadım yarın sezeryan
Basakhilal balciirem çatı darlığı ya da genişliği doğum şeklinde belirlemez çatısı dar olan birisi normal doğum yapabilir ya da çatısı geniş olan birisi de normal doğum yapamayabilir
Zeeynep1 balciirem benimde çatı m dardı zor dedi normal doğum için. 3 gün sonra gel dedi acilman olacak mı diye bol bol yürüdüm bir suru merdiven indim ciktim .3 gün sonra gittim yine açılmam yoktu 1 gün sonra ya sezeryan günü verdi sezeryan oldu.senide bebegi de riske atamam demişti. Yapılabilir ama riskli oluyor .doktor o riski almadığı için zatwn olnaz diyor.