Kamile_Murat Kolay gelsin kizlar 9+6 gunluk hamileyim ama bugun sanki boylr göbeğim aciyo bu normal bisey mi
Sweety11 Kamile_Murat evet sırf bu yüzden doktora gittim ve çok normal dedi 18 haftalığım hala acıyor bildiğin karnımın içi acıyor doktor ya kansızsın ya da rahmin büyüyor ondandır önemli bişey değil dedi ama sinir bi durum sürekli oluyor 😕
Kamile_Murat Sweety11 him anladim canim aynen sinir bozuyo yattip kalkarken falan tesekkurler cevapladiğin icin
Minikcibim @Kamile_Murat canım merhaba bende senle aynıyım 9+5. Karnıma çok ağrı giriyor acıyor. Her gebelik bir olmuyor heralde. Bulantılarım çok arttı senin nasıl
Kamile_Murat Minikcibim bulantim hic olmadi canim bastan beri sdece gogusum aciyo bide halsizlik oluyo arada bir canim