Bta Alizee gittm ama hiç bise soramadm gözün birinde kayma var gibi geliyor dedm geçer zamanla dedi küçük daha dedi , bu testle şaşı oluo olmadığı anlasilirmi merak ettm , yâda ekstra başka test mi yaotirmamiz lazm