Melk_plt00 Kızlar dün kuzenim burdaydı değerlendiremedim ama 22 Ekim de değerlendirdim bugün de sanırsam çatlama 23 Ekim de değerlendiremediğim için çok üzgünüm
Babykalamar Melk_plt00 uzulme kuzum ben sana gore 22 sinde ve 24 unde catlamada degerlendirdim ve hamileyim
Merve-metin Melk_plt00 canım bugünü muhakkak değerlendir bişey olmaz olacağı varsa bir gün önce ki bile tutar ki zaten yumurta 24-36 saat sperm 72 saate kadar canlı kalabiliyor ama bugünü kesin değerlendir canım
Melk_plt00 Merve-metin inşallah olur ya Çünkü yumurtlamadan bir gün önce değerlendirdim Yumurtlama zamanında değerlendiremedim bugün de çatlama bugün değerlendircm inşallah olur
Nazlican1994 Melk_plt00 benimde böyle oldu dün yumurtlamam olmuş ama ben değerlendiremedim :( ama önce ki 5 günü hep değerlendirmiştim bugün aynı şekilde silik çıktı bugünü değerlendireyim bende inşallah olur
Ayseker @Melk_plt00 eğer pik 23 ise 22 si gece değerlendirince daha iyi tutar bence 😄 ben o gecemde tutturduğumuzu düşünüyorum sonuçta sperm canlı olarak orada kalıyor ve yumurtlama olur olmaz orada döllemek için halihazırda bir sperm bulunmuş oluyor
Melk_plt00 Ayseker evet pik 23 ben 22 gece değerlendirdim inşallah tutar ya Yani resmen pikte giremediğim için çok üzgünüm