cennetb Mavimsii_56 çok az çıktı göbeğim bazen korkuyorum acaba zayıfmı doğacak o mu olacak bumu olacak eşyalarını almaya başladım yavaştan acaba diyorum erken mi unutkanlık çok başladı bide
Mavimsii_56 cennetb aa sende de mi var unutkanlık bak bu bnde de var demek ki normal bisey bu.🤷🏼♀️ bnm baya cıktı göböş ya bnce onla ilgisi yok haftanla uyumluysan tmmdır
Eminefidan cennetb Benim göbeğim de çok az çıktı. Dışardan bakılınca belli bile olmuyor neredeyse. Ben de bazen bebebgim zayıf mi acaba diye düşünmüyor değilim ama çevremdeki herkes iç karnın büyüktür diyor 💁🏻♀️
Eminefidan Denizim921 Her gün aynı olmuyor hareketleri . Bazen çok hareketli oluyor bazen sanki hiç hareket etmiyor gibi 😊
Denizim921 cennetb ya benim İkiz de erkeği hissediyorum gün içinde de kız olan biraz sakin gibi acaba cinsiyeti ile alakalı mı dedim gün içinde sık sık oynuyor mu peki
cennetb Denizim921 ben bi hareketini hissediyorum ama korkma doktor bana çok harekletli diyor ultrasonda her gittiğim de ama ben ara sıra hissediyorum demekki normal fazla hissetmememiz
cennetb Mavimsii_56 brnde hamilelikte çıktı birisiyle bişey konuşuyorum acaba ne dedim ne konuştum filan diye kendi kendime düşünüyorum bide
cennetb Eminefidan ben ilk zamanlar çok kustum herşeyden midem bulanıyordu çok zor geçirdim çok şükür bitti aslında baya da kilo aldım ama gözüken bişey yok 5 kilo almışım hamile kaldığım kilomun altına bile düşmüştüm ama gözükmüyor hiçbirşekildw
Eminefidan Kızlar benim de bı sorum olacak. Bebek hareketlerini çok aşağıda hissediyorum acaba normal birşey mi? Nasıl bir his tam kelimelere dokemiyorum ama sanki vajinamda hissediyorum cok aşağıda yani.