[silindi] 2 kavanoz kadar kullandım bol su içtim ve yürüyüş yaptım sonra ara verdim tekrar başlicaktım gerek kalmadı ilk kızıma hamile kaldım ama benim öyle ciddi bi problemim yoktu ufak bi kistim vardı 11 ay denemeyle olmayınca bitkisel olduğu için onu denedim çok da iyiydi faydasından eminim kistim geçti üstüne de hamile kaldım şimdi kızım 30 aylık ve 2.kızıma hamileyim