Nalinnn14 6+2de keseyi de gördük kalbini de duyduk canım. Daha öncesinde bi kalbi durdugu icin düsük yapmıştım. Kötü biseyler duymayalım kalbini de duyayım diye erteleyip 7de gitmeyi planlıyordum fakat dayanamadım.6+2de gittim cok sükür duyduk.
Beta değeri de önemli. 5000 üstüydü benimki kesin duyarsınız yazmışlardı burada
Öylede oldu cok sükür