Mavideniz26 ben araştırmıştım oradaki yasal izinler bizdekilerden farklı. Mesela benim yumurtam ve eşimin spermi uygunsa tüp bebek deneniyor evet ama uygun değilse yine sizin kararınızla sağlık ve psikolojik anlamda test edilmiş donorlerden yumurta ve spermi kullanabiliriz başarı oranımız %80 denmişti bize. Arkadaşımın dayısı yaptırmış seneler sonra erkek bi çocuk istediği için saç rengi göz rengi cinsiyeti herşeyini seçti demişti korkutucu bi sistem bence. İkizin garantisini nasıl veriyorlar embriyo tutunmayabilir