Ball1sf benim ilk gebeliğimde olmuştu tansiyon takibi yapıyordum evde çok şükür birşey olmamıştı, yanlış hatırlamıyorsam ya 19 yada 16ya çıkarsa hemen gel demişlerdi benim hiç çıkmamıştı korkulacak birşey olmadı çok şükür, inşallah sizinde olmaz kötü düşünmeyin moralinizi yüksek tutun allahın izniyle birşey olmaz