Minikperi ay Allaha şükür sizin gibi biryerimden prosedür uydurmuyorum Etlik Şehir hastanesine de gittim Sanatoryum a da gittim hamileliğim boyunca prosedür tamda benim dediğim gibi işliyor malesef görevli sayısı böyle oluyor genelde bence siz iyi araştırın,sizin gibi düşünen kadınlar yoktu çok şükür çocuk yapıp başından babayı savmak nedir ya sonra şikayet edersiniz bu babalar sorumluluk almıyor vs diye,neymiş erkekler giremezmiş eşlerin sorusuna ayrı cevap verip birde bizimkilere ayrı cevap veremezmiş, eşiniz zaten bilinçli bir bireyse sadece yanınızda olmak için girer oda doktoru dinler çıkar,demekki sizin eşiniz fazla boş konuşuyor ki kendiniz gibi biliyorsunuz. Şikayet edecek olsam bütün hastanelerinden şikayet ederim ben Bilkentten bahsediyorum farkındaysanız, siz eleştirmeyin eleştirmeyince gelişsin diye çok beklersiniz bazı şeyleri malesef..