11+5 haftalık hamileyim bogaz ağrısıyla başladı griple devam ediyor 1 haftadır ne yaptıysam geçmedi acile gittim antibiyotik verdi agumentin biraz tereddüte kaldım kendi doktoruma da sordum kullanabilirsin dedi bebeğime bisey olur diye de korkuyorum içiniz kullanan oldu mu